Co jsou to POROZENINY?

06.10.2021

Tento krásný název jsem poprvé slyšela od Jarky Matuškové. Když jsem zjistila, o co se jedná, velmi mě to nadchlo.

O co tedy jde? Všichni víme, kdy máme narozeniny. Ale věděli jste, že i vaše maminka má důvod k oslavě? Ona vás totiž přivedla na tento svět a zvládla porod. PO-ROZENINY jsou vaše poděkování mamince, ale není to zas tak jednoduché, jak se zdá na první pohled.

💞 Jsme opravdu všichni své mamince vděčni za život? 

Ne vždycky se podaří mít pěkný vztah s maminkou. Já na tu svoji byla dost dlouhou dobu naštvaná. Měla jsem náročné dětství, protože maminka byla psychicky nemocná a vychovávali mě prarodiče. I když jsem dostávala všechnu lásku, tak tam pořád někde byl takový červíček toho, že můžu být také nemocná. Vždyť je to genetika. Nebo když ne já, tak moje děti. Dlouhou dobu jsem s tím bojovala. Vůbec jsem si nepřipouštěla, že takové pocity v sobě mám. Až když jsem na sobě začala pracovat, začaly se tyto skryté křivdy ukazovat. Byl to velmi nepříjemný proces odkrývat před sebou potlačené věci, o kterých ani vy sami nevíte. Prožívala jsem nejrůznější pocity např. nenávist, obviňování okolí i sebe a došla jsem k uvědomění, že jediné, co mohla udělat, je změnit postoj v sobě a začít to aktivně měnit.

Teď po sedmi letech můžu v klidu říct, že s mamkou máme hezký vztah. Odpustila jsem jí, ale i sobě a ulevilo se mi.

A tak jsem se rozhodla, že tento nový svátek (porozeniny) u nás zavedu. A den po mých narozeninách jsem jí přinesla kytičku. Měla z toho velikou radost. Nám oběma se tento svátek moc líbí a tak ho budeme každoročně oslavovat.💐
 

Zkuste i té své mamince dát kytičku k jejím porozeninám. 

Můžete zajít do květinářství nebo ji sami uvázat. 

Pokud nevíte jak na to, ráda vám pomohu. Můžeme ji vytvořit spolu. Chystám  kurz s touto tématikou, abyste i vy mohli předat mamince vlastnoručně navázanou kytičku k porozeninám. Kurz se jmenuje porozeninoví kytice a více najdete zde:

https://romanavolfova.cms.webnode.cz/chystane-kurzy2/

Mějte krásný den 


Romča